مقالات

قیمت لاستیک درار به چه عواملی بستگی دارد و کدام نوع آن برای شما مناسب است؟

 قیمت دستگاه لاستیک درار چقدر است؟برای خرید دستگاه لاستیک درار باید به چه عواملی دقت کنید؟ در این مقاله همراه ما بمانید تا تمامی موارد درباره ی این دستگاه را به شما بگوییم.دستگاه لاستیک درار یکی از مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی و مکانیکی است. اما آیا می دانید کدام نوع لاستیک درار برای شما مناسب ترین گزینه است؟ برای خرید لاستیک درار مناسب، حتما باید با انواع گوناگون ان آشنا باشید تا تشخیص بدهید کدام یک برای شما مناسب تر است. در این مقاله با 4 نوع گوناگون دستگاه لاستیک درآر و قابلیت های آن ها آشنا می شویم.

قیمت لاستیک درار سه پداله

لاستیک درار سه پداله

لاستیک درار سه پداله قیمت مقرون به صرفه ای دارد و از نظر اقتصادی گزینه خوبی محسوب می شود. دلیل قیمت مناسب این نوع لاستیک درار، ساده بودن آن است. این نوع لاستیک درار آپشن های زیادی ندارد. از آپشن های لاستیک درار سه پداله فقط می توانیم به اندازه سینی آن اشاره کنیم. اندازه سینی این دستگاه معمولا تا رینگ 22 است اما می توانید مدل هایی با سینی 24 اینچ و 26 اینچ نیز پیدا کنید.

 لاستیک درار سه پداله با برند های گوناگونی در ایران عرضه می شود. از جمله برند های ایتالیایی Corghi و Fasep و همچنین برند های چینی مانند Puli, Unite, Robotech, Atlas, Flying و … . از برند های ایرانی این دستگاه هم می توانیم به برند آریا صنعت اشاره کنیم.

روش کار دستگاه لاستیک درار سه پداله به چه صورت است؟

  • ابتدا دستگاه باید توسط اپراتور نصب گردد و سلامت آن چک شود.
  • لاستیک را در جایی که لق کن قرار گرفته بگذارید و لق کن و لبه رینگ را مماس کنید.
  • سپس پدال سمت راست را فشار دهید و به این صورت رینگ را از لاستیک جدا کنید.
  • در مرحله بعد، همین فرایند را از روبروی نقطه قبلی انجام می دهیم.
  • سپس لاستیک و رینگ را بر روی سینی قرار دهید و پدال وسطی را فشار دهید تا رینگ توسط فک های سینی گرفته شود. در مرحله بعد ناخنی اهرم را پایین بیاورید، آن را روی رینگ مماس کرده و سپس قفل کنید. سپس به وسیله پدال سوم و همچنین یک تایلیور، لبه اصلی لاستیک را خارج می کنیم.
  • حال همین فرایند را هم برای لبه دوم انجام بدهید.
قیمت لاستیک درار سنگین

لاستیک درار 4 پداله

دستگاه لاستیک درآر 4 پداله از یک سینی بزرگ و یک موتور قدرتمند برخوردار است. کاربری این دستگاه نیز آسان است و برق زیادی مصرف نمی کند. سینی دوار این دستگاه، برای رینگ هایی تا 24 اینچ مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های جالب این لاستیک درار، مجهز بودن به مخزن باد است که برای به وجود آوردن شوک باد تیوپلس استفاده می شود. دستگاه لاستیک درار 4 پداله عملکرد بسیار امنی دارد. به همین علت، هنگام درآوردن و جا زدن هیچ نوع آسیبی به لاستیک و رینگ وارد نمی شود.

 فرق دستگاه لاستیک پدال 4 پداله با لاستیک درار 3 پداله چیست؟ تنها تفاوت این دو دستگاه یک پدال اضافه (پدال چهارم) است. نوع تیوپ لس آن، از یک مخزن ذخیره باد برخوردار است که در پشت دستگاه یا بر روی ستون قرار گرفته است.

قیمت لاستیک درار 4 پدال

لاستیک درار 5 پداله

لاستیک درار 5 پداله از حرفه ای ترین دستگاه های لاستیک درار محسوب می شود که کاملترین تجهیزات را دارد. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک کار می کند و از قفل اتوماتیک برخوردار است. همچنین، از اهرم کمرشکن برخوردار است که باعث می شود کار کردن با رینگ های پهن بسیار راحت تر شود. به علاوه، این دستگاه به مخزن باد نیز مجهز است که به جهت به وجود آوردن شوک باد تیوبلس استفاده می شود.

به طور کلی لاستیک درار 5 پدال کاربردی شبیه به لاستیک درار 4 پدال دارد. تفاوت این دو دستگاه در ستون اصلی آن ها است. ستون اصلی لاستیک درار 5 پدال قابلیت خم شدن را دارد. این دستگاه با ایجاد یک مکانیزم حرکتی، باعث می شود که شما بتوانید میزان خم شدن ستون دستگاه را تنظیم کنید. این ویژگی کار کردن بر روی رینگ های بزرگ و پهن را راحت تر می کند.

 برخی از مدل های دستگاه لاستیک درار 5 پداله به هلپر نیز مجهز هستند. هلپر باعث سهولت و راحتی کار در هنگام جا انداختن لاستیک در رینگ یا جدا کردن آن می شود.

لاستیک درار سنگین

دستگاه لاستیک درار سنگین نوعی از لاستیک درار است که به جهت استفاده برای ماشین های سنگین به کار می رود. جهت درآوردن و نصب کردن لاستیک های اتوبوس، بولدوزر، کامیون، لودر، لیفتراک و دیگر ماشین های سنگین می توان از این دستگاه استفاده کرد.

 دستگاه لاستیک درار سنگین به طور کلی قادر است رینگ هایی با سایزهای بزرگ تر را پوشش دهد. معمولا رینگ های 14 اینچ تا 28 اینچ را می توان توسط این دستگاه پوشش داد. به علاوه، دستگاه لاستیک درار سنگین، قدرت بسیار بالاتری در لق کردن و درآوردن چرخ ها و لاستیک ها دارد. در عین حال، این دستگاه به نحوی کاملا امن عمل می کند و هیچ آسیبی به رینگ و لاستیک ها وارد نمی سازد.

قیمت لاستیک درار 5 پداله

لاستیک درار دست دوم

اگر مایل به خرید دستگاه لاستیک درار با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستید، خرید لاستیک درار دست دوم را به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید لاستیک درار دست دوم، شما می توانید از کارایی دستگاه لاستیک درار بهره مند شوید اما در عین حال هزینه بسیار کمتری بپردازید. فروشگاه کیا صنعت پدیده فرزان با ارائه انواع دستگاه لاستیک درار دست دوم با بهترین قیمت در خدمت شما عزیزان است. برای اطلاع از قیمت و خرید، از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

دستگاه لاستیک درار یکی از تجهیزات کار شماست. به همین دلیل، اطمینان از کیفیت دستگاه را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. خرید یک دستگاه با کیفیت تضمین می کند که سرمایه شما به هدر نمی رود و تا سال های سال برای شما کار خواهد کرد. فروشگاه کیا صنعت پدیده فرزان ارائه کیفیت عالی و قیمت لاستیک درار مناسب را از بزرگترین ارزش های خود می داند. برای خرید دستگاه لاستیک درار با کیفیت تضمینی، با کیاصنعت پدیده فرزان در تماس باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *